21 ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ МАНЕВРОВОЇ РОБОТИ, ФОРМУВАННЯ ТА ПРОПУСКАННЯ ПОЇЗДІВ З ВАГОНАМИ, ЗАВАНТАЖЕНИМИ  ВАНТАЖАМИ КЛАСУ НЕБЕЗПЕКИ 1 (ВМ) (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

 

21.1 Загальні положення

 

         21.1.1  Для організації поїзної та маневрової роботи з вагонами, завантаженими вантажами класу небезпеки 1 (ВМ), використовується інформація, що є в перевізних документах.

У перевізних документах на вагони, що завантажені вантажами класу небезпеки 1 (ВМ), у графі «Найменування вантажу» вказуються: номер ООН, перед яким проставляються літери «UN»; найменування вантажу, доповнене в разі потреби  технічним або біологічним найменуванням; класифікаційний шифр (якщо номери зразків знаків небезпеки вантажу не є номерами 1, 1.4, 1.5, 1.6, то ці номери вказуються після класифікаційного шифру в дужках) згідно з Додатком 2 Правил перевезення небезпечних вантажів; номер аварійної картки.

На перевізних документах на вагони з вибуховими матеріалами і речовинами проставляються штемпелі червоного кольору «ВМ», «Прикриття» згідно з додатком 6, а також штемпелі:

«Не спускати з гірки» – за наявності цієї вимоги в додатку 2 до Правил перевезення небезпечних вантажів;

«Вимкнути гальмо» – для вагонів з ВМ, перевезення яких відповідно до Правил перевезення небезпечних вантажів повинно здійснюватися з вимкненими гальмами, а також у разі сумісного перевезення таких вантажів в одному вагоні з вантажами, які не потребують вимкнення гальм;

«Секція. Не роз’єднувати» – у разі перевезення ВМ у секціях (схемах) згідно з Правилами перевезення небезпечних вантажів;

«У супроводі фахівця», «Охорона Міноборони», «Охорона відправника», «Охорона МВС» – відповідно в разі перевезення вантажу в супроводі фахівця, військової варти, наряду воєнізованої охорони відправника (одержувача) або МВС. У разі перевезення вантажу одночасно в супроводі  фахівців і військової варти (охорони відправника) проставляються обидва штемпелі;

«Охорона залізниці» – для ВМ, перевезення яких згідно з Правилами перевезення небезпечних вантажів повинно здійснюватися у супроводі воєнізованої охорони залізниць;

у разі перевезення ВМ з номерами ООН 0072, 0226, 0475, 0150, продукту ТУ-84-754-86 (1.1D), вибухових речовин типу амідину марки А, АПГ та суміші на їх основі (1.1D) на всіх перевізних документах замість штемпеля «Вибухонебезпечно» проставляються штемпелі червоного кольору «Особливо небезпечно», «Прикриття», «Не спускати з гірки».

У разі наявності приладів пічного опалення у вагонах з вартою або фахівцями, які супроводжують ВМ, у перевізних документах (накладній) в графі «Найменування вантажу» проставляється відмітка «З пічним опаленням».

Штемпель «Прикриття» проставляється згідно з вимогами  додатка 6.

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

Відомості, що містяться у цих штемпелях, служать підставою для організації безпечної маневрової роботи, формування поїздів і сповіщення причетних працівників про майбутню роботу з вагонами, завантаженими вибуховими матеріалами.

         Забороняється передавати відомості про поїзди та вагони з ВМ особам, які не беруть участі в обслуговуванні таких вагонів і поїздів. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         Порядок використання паркового зв’язку залізничних станцій для сповіщення про роботи, що проводяться з вагонами, завантаженими вибуховими матеріалами, встановлюється місцевою Інструкцією.

(Виключений абзац «Порядок використання паркового зв’язку залізничних станцій для сповіщення про роботи, що проводяться з вагонами, завантаженими вибуховими матеріалами, встановлюється місцевою Інструкцією»). (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.1.2 До перевізних документів на вибухові матеріали і речовини додається аварійна картка або її номер зазначається в накладній. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.1.3 У натурному листі на поїзд за формою ДУ-1 у графі «Код прикриття» для вагонів з вибуховими матеріалами і речовинами за номерами ООН 0483, 0072, 0226, 0442, 0457, 0393, 0475, 0150, 0118, 0065, 0084, 0392, 0042, 0208, 0484, 0411, 0190, а також продуктів за ТУ 84-754-86 (1.1D), вибухових речовин типу амідину марки А, АПГ та сумішей на їх основі (1.1D), рідких вибухових речовин та сумішей на їх основі типу ФК, ЛД-70 вказується код «9», для вагонів з іншими вибуховими матеріалами і речовинами – код «3». (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

 

 

         Для вагонів з вибуховими матеріалами, що мають код прикриття “9” в графі “Негабаритність, тварини, ДБ, НГ” вказується код – 7 (вагони, що не підлягають розпуску з гірки).

21.1.4 На всіх сортувальних і дільничних станціях, станціях навантаження, вивантаження, перевантаження, перестановки вагонів з однієї ширини колії на іншу, а також на інших станціях за переліком, установленим начальником залізниці, на додаток до ТРА станції розробляється місцева Інструкція про порядок роботи з вагонами, завантаженими вантажами класу небезпеки 1 (ВМ), з урахуванням місцевих умов, яка затверджується начальником залізниці. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

(Виключені абзаци другий-п’ятнадцятий підпункту 21.1.4) (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

                21.1.5 Маневровий локомотив, який подається на станцію для проведення маневрової роботи з вагонами, завантаженими вантажами класу небезпеки 1 (ВМ), обладнується радіозв’язком, а складач поїздів повинен мати справну носивну радіостанцію.

У разі несправності радіозв’язку маневри виконуються складацькою бригадою з двох осіб.

 21.1.6 Складач поїздів та інші причетні працівники станції перед проведенням маневрів з вагонами, завантаженими вантажами класу небезпеки 1 (ВМ), або розпуску таких вагонів з гірки зобов’язані попередити про наступні маневри осіб, які супроводжують ці вагони чи здійснюють їх охорону, згідно з вимогами місцевої Інструкції про порядок роботи з вагонами, завантаженими вантажами класу небезпеки 1 (ВМ).

 21.1.7 Не допускається передача машиністом керування локомотивом помічникові машиніста під час проведення маневрів з вагонами, завантаженими вантажами класу небезпеки 1 (ВМ).

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.1.8    На станціях місця стоянки, порядок закріплення та огородження вагонів з ВМ і цистерн із скрапленими, стисненими, розчиненими під тиском газами поза поїздами, крім випадків перебування їх під накопиченням на сортувальних коліях, установлюються технічно-розпорядчим актом станції. Такі вагони повинні бути зчеплені між собою, надійно закріплені гальмовими башмаками та огороджені тимчасовими сигналами «Зупинка» відповідно до вимог Інструкції з сигналізації на залізницях України.

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584) Стрілки, що ведуть на колії стоянки таких вагонів, установлюються у положення, що виключає можливість заїзду на ці колії, і замикаються. Порядок замикання і зберігання ключів від цих стрілок указується в технічно-розпорядчому акті станції.

Вагони з особовим складом варти (охорони) або фахівцями відправника (одержувача) ставляться на ту саму або суміжну колію на відстані не більше 50 м від вагонів з вибуховими матеріалами і речовинами. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.1.9 Перед подаванням вагонів під навантаження вибухових матеріалів маневровий диспетчер (черговий по станції) у порядку, встановленому в технічно-розпорядчому акті станції та місцевою інструкцією про порядок роботи з вагонами, завантаженими вибуховими матеріалами, зобов’язаний за окремим журналом ф. ВУ-14 переконатися у тому, що вагони оглянуті і визнані придатними в технічному відношенні для перевезення вибухових матеріалів відповідно до вимог “Правил перевезення небезпечних вантажів”.(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         Забороняється подавати під навантаження небезпечних вантажів вагони і контейнери без технічного огляду і визначення їх придатними для перевезення цих вантажів. Огляд вагонів і контейнерів проводиться у порожньому стані у день навантаження фахівцями вагонного господарства..

         21.1.10 Закріплення вагонів, завантажених вибуховими матеріалами, на вантажно - розвантажувальних та інших станційних коліях проводиться в порядку, встановленому у технічно-розпорядчому акті станції.

         21.1.11 Вагони з вибуховими матеріалами під час подавання (забирання) їх на під’їзні колії підприємств і організацій повинні мати прикриття відповідно до норм, передбачених у додатку 6. Швидкість переміщення маневрового состава по під’їзних коліях не повинна перевищувати 15 км/год.

         Порядок подавання та забирання вагонів на під’їзних коліях встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії, а при обслуговуванні під’їзної колії локомотивом залізниці – договором на подачу забирання вагонів.

21.1.12 Подавання вагонів з вибуховими матеріалами і речовинами на під’їзні колії та їх забирання провадиться, як правило, тепловозами або паровозами на рідкому паливі.

У разі подавання, забирання вагонів паровозами на твердому паливі вони повинні бути обладнані іскрогасильними пристроями. Під час виконання таких робіт повинні здійснюватися заходи пожежної безпеки.

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.1.13 У місцевих Інструкціях з обслуговування під’їзних колій, на яких проводиться робота з вагонами, завантаженими вибуховими матеріалами і речовинами, повинні бути визначені маршрути подавання й прибирання таких вагонів, швидкості переміщення маневрових составів з ними, порядок прямування через переїзди й охорони маршрутів, а також інші заходи, необхідні для забезпечення безпеки. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         21.1.14 Порядок вимкнення автогальм вагонів, призначених під навантаження вибухових матеріалів і речовин, сповіщення працівників служби вагонного господарства про необхідність їх вимкнення і контролю за виконанням таких операцій, а також додаткові заходи безпеки під час проведення маневрової роботи з такими вагонами на станціях і під’їзних коліях, що обслуговуються локомотивами залізниці, встановлюється місцевою інструкцією, що розробляється та затверджується відповідно до  п. 21.1.4.

Вагони з ВМ, які підлягають перевезенню з вимкненими гальмами, включаються до складу поїзда у порядку, встановленому Правилами технічної експлуатації залізниць України.

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.1.15 На під’їзній колії, що обслуговується локомотивом власника під’їзної колії, допускається прямування вагонів з вантажами класу небезпеки 1 (ВМ), перевезення яких передбачене з виключеними автогальмами, в межах даної під’їзної колії з включеними автогальмами. При цьому власник під’їзної колії розробляє і здійснює заходи, що забезпечують їх безпечне переміщення. Виключення (включення) автогальм у цих вагонах проводиться на здавальній колії у порядку, встановленому місцевою інструкцією “Про порядок роботи з вагонами, завантаженими вантажами класу небезпеки 1 (ВМ)”. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         21.2 Формування поїздів

         21.2.1 Небезпечні вантажі класу небезпеки 1 (ВМ) дозволяється ставити у вантажні поїзди одиночними вагонами, групами вагонів з постановкою відповідного прикриття, формування яких провадиться в межах норм за масою і довжиною, передбачених графіком руху поїздів,  а також відправляти маршрутами, що не перевищують місткості приймально-відправних колій на ділянках їх прямування.

ВМ за номерами ООН 0072, 0226, 0475, 0150 та вантажі: Продукт ТУ 84-754-86 (1.1D), ракети на твердому паливі, двигуни на твердому паливі та інші енергетичні установки з паливом (1.3G), ракети, що містять заряди твердого палива та компоненти рідкого палива (1.3J), ракети, заправлені рідким паливом (1.3J), вибухові речовини типу амідин марки А, АПГ та суміші на їх основі (1.1D) – перевозяться лише спеціальними поїздами. Порядок пропуску спеціальних поїздів установлюється Укрзалізницею.

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         Вагони з вибуховими матеріалами, що підлягають перевезенню тільки з виключеними автогальмами, ставляться в поїзд групами не більше восьми осей в одній групі, а в хвості поїзда перед останніми двома гальмівними вагонами – не більше чотирьох осей. Останні два вагони мусять мати справно діючі ввімкнені автогальма.

21.2.2 У складі поїзда повинно бути не більше 4 таких груп вагонів з виключеними автогальмами за умови забезпечення состава поїзда встановленим гальмовим натисненням. При перевезенні таких вантажів військовими транспортами (групами вагонів), що охороняються вартами Міністерства оборони України, Служби безпеки України (СБУ) і Міністерства внутрішніх справ України (МВС), дотримуються тих же умов постановки їх у поїзди, при цьому між групами дозволяється ставити не більше одного вагона, що не належить до транспорту. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

Між сортувальними і дільничними станціями вагони з вибуховими матеріалами можуть прямувати у всіх вантажних поїздах відповідно до плану формування. Такі вагони з проміжних станцій на найближчі дільничні чи сортувальні станції та у зворотному напрямку перевозяться зі збірними, вивізними поїздами або диспетчерськими локомотивами, а між станціями вузла і передвузловими станціями – з передавальними та вивізними поїздами. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

Збірний поїзд, до якого включено вагони з ВМ, повинен обслуговуватися складацькою бригадою (помічником машиніста, який підготовлений виконувати обов’язки складача поїздів). (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         Не допускається постановка вагонів з вибуховими матеріалами у поїзди близьких призначень, якщо за планом формування для відправлення цих вагонів передбачені більш дальні поїзди.

         Забороняється  ставити вагони з вибуховими матеріалами у поїзди:

- пасажирські, поштово-багажні  (крім перевезень табельної зброї і боєприпасів до неї, військових варт і команд Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України і нарядів воєнізованої охорони залізниць);(Виключені слова «та інших державних воєнізованих організацій») (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         - людські, а також в поїзди, (крім військових ешелонів), у складі яких є окремі вагони з людьми (крім вагонів з особовим складом ешелону). В складі військового ешелону можуть прямувати тільки ті вагони з вибуховими матеріалами, які належать до цього ешелону.

         -  з’єднані;

         - ті, що перевищують довжину, встановлену графіком руху поїздів;

         - з негабаритними вантажами – верхнього третього, нижнього третього і більших ступенів негабаритності, бокового четвертого і більших ступенів негабаритності.

         - які обслуговуються машиністом в одну особу.

Крім того, забороняється ставити вагони, завантажені ВМ з номерами ООН 0483, 0072, 0226, 0442, 0457, 0393, 0475, 0150, 0118, 0065, 0084, 0392, 0042, 0208, 0484, 0411, 0190, Продукт ТУ 84-754-86 (1.1D), а також вибуховими речовинами типу амідину марки А, АПГ та сумішами на їх основі (1.1D), рідкими вибуховими речовинами та сумішами на їх основі типу ФК, ЛД-70,  у поїзди, що мають у своєму складі вагони з вантажами  класу небезпеки  2 (гази), класу небезпеки 3 (легкозаймисті рідини), класів небезпеки 4.1, 4.2, 4.3 (легкозаймисті, самозаймисті тверді речовини та речовини, що виділяють займисті гази при взаємодії з водою), класів небезпеки 5.1, 5.2 (речовини, що окиснюють, та органічні пероксиди), класу небезпеки 6.1  (токсичні речовини). (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

Дозволяється включати вагони з вибуховими матеріалами у великовагові поїзди.

Черговий по дирекції залізничних перевезень (старший диспетчер служби перевезень), станційний та маневрові диспетчери під час планування поїзної роботи повинні спеціально розглядати можливість першочергового відправлення вагонів з вибуховими матеріалами, що прибувають на станцію, меншою кількістю поїздів.

На окремих напрямках перевезення ВМ може здійснюватися узгодженими поїздами. Зазначені поїзди включаються до графіка руху: у разі перевезення однією залізницею – начальником залізниці; двома і більше залізницями – Головним управлінням перевезень Укрзалізниці за погодженням із залізницями, які беруть участь у перевезенні. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.2.3 Вагони з ВМ, які підлягають супроводженню нарядами воєнізованої охорони залізниць, ставляться у поїзд однією групою, при цьому вагони одного призначення не повинні роз’єднуватися під час перевезення. Вагони з нарядами охорони повинні розміщуватися від вагона, що охороняється, або групи вагонів на відстані не далі п’яти вагонів.

Для проїзду наряду охорони може використовуватися перехідна площадка, спеціально виділений і обладнаний вагон.

У разі відсутності вагонів з перехідними площадками, спеціально виділених і обладнаних вагонів дозволяється проїзд наряду воєнізованої охорони залізниць у неробочій кабіні локомотива поїзда з попереднім їх інструктажем машиністом про порядок проїзду на локомотиві за умов, що група вагонів, що охороняється, розміщена у головній частині поїзда на відстані не далі ніж п’ять вагонів від локомотива. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

У состави поїздів, в яких прямують транспорти з вибуховими матеріалами, можуть ставитися вагони з вибуховими матеріалами, що не належать до вказаних транспортів.

Вагони з ВМ, які перевозяться у супроводі фахівців або військових варт відправника (одержувача), ставляться в поїзд однією групою.

Прикриття цих вагонів один від одного або від інших вагонів поїзда повинно здійснюватися вагонами з безпечними вантажами або порожніми вагонами і цистернами, крім цистерн із-під скраплених та стиснених газів. Таке прикриття не повинно бути меншим  від мінімальних норм, зазначених у додатку 6. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

 (Виключений абзац «Вагони з вантажами класу ВМ одного призначення не повинні роз’єднуватися на протязі всього шляху прямування.») (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.2.4 Вагони з ВМ за наявності в перевізних документах штемпеля «Прикриття» під час постановки в поїзди і проведення маневрової роботи з ними повинні мати прикриття не менше від мінімальних норм, вказаних у додатку 6. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.2.5 Як прикриття в поїздах, в яких прямують вагони з вибуховими матеріалами, мають ставитися вагони, завантажені безпечними і не легкогорючими вантажами або порожні вагони, в тому числі й порожні цистерни.

         Порожні вагони мають бути очищені від залишків легкогорючих вантажів і сміття, двері та люки закриті. Порожні цистерни мають бути очищені від залишків вантажу, кришки люків закриті. Не допускається використовувати, як прикриття, спеціальні цистерни, а також цистерни, спеціалізовані для перевезення небезпечних вантажів.

Порожні або завантажені платформи (у тому числі ті, що зазначені у додатку 6), а також транспортери можуть використовуватися для прикриття з постановкою не ближче другого вагона від вагонів з ВМ. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

                21.2.6 Вагони з людьми, провідниками, фахівцями, особовим складом варт, нарядами охорони, виділеними для супроводження й охорони вантажів, ставляться в поїзд як уперед, так і за вагонами з ВМ, але завжди попереду вагонів, завантажених небезпечними вантажами, в перевізних документах яких є штемпелі «Токсично» та «Прикриття».

Вагони з легкозаймистими рідинами, які входять до військових транспортів, на станції формування ставляться в поїзд за вагонами з ВМ (рахуючи з голови поїзда).

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         Постановка вагонів прикриття між вагонами з вибуховими матеріалами та вагонами супроводження, що входять до складу спеціальної секції (схеми), не вимагається.

         21.2.7 При формуванні військових ешелонів мають дотримуватися вимоги, передбачені в пп. 21.2.2, 21.2.3, 21.2.5, 21.2.6.

У військових ешелонах допускається сумісне перевезення ВМ та інших небезпечних вантажів, які належать ешелону, з постановкою між ними прикриття не менше одного вагона.

Платформи і напіввагони, які завантажені танками, самохідними артилерійськими установками, артилерійськими тягачами, критими бронетранспортерами та автомобілями, що оснащені боєкомплектом (ВМ), можуть прямувати у складі військового ешелону без прикриття.

(Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         Забороняється причіпляти до військового ешелону вагони: з ВМ, що не входять до складу ешелону, негабаритними, радіоактивними вантажами, цистерни з кислотами, скрапленими газами, легкозаймистими рідинами, а також цистерни з-під скраплених газів.

               (Виключений абзац «Платформи і піввагони з танками, самохідними артилерійськими установками, артилерійськими  тягачами та критими бронетранспортерами, спорядженими боєкомплектами, що належать ешелону, можуть прямувати у складі воєнізованого ешелону без прикриття.») (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

 

21.3 Прямування поїздів з небезпечними вантажами        класу 1 (вибухові матеріали)

         21.3.1. Поїзди, до складу яких включені вагони з ВМ, на всьому шляху прямування повинні перебувати під постійним контролем поїзного диспетчера та чергового по станції, а поїзди з вантажами Міноборони, МВС, СБУ – також військового коменданта комендатури військових сполучень залізничної дільниці та станції (ЗКУ), військових та відділу військових та спеціальних перевезень штабу Головного управління внутрішніх військ  Міністерства внутрішніх справ України (далі – ВВСП МВС), які повинні вживати заходів щодо забезпечення своєчасного і безпечного прямування таких поїздів.

Про всі затримки й аварійні ситуації з такими поїздами поїзний диспетчер повинен повідомляти чергового по дирекції залізничних перевезень і разом з ним негайно вживати заходів до якнайшвидшої ліквідації наслідків і просування затриманих поїздів.

Черговий по дирекції залізничних перевезень у свою чергу повідомляє про всі зазначені в цьому підпункті випадки начальника дирекції, змінного заступника начальника оперативно-розпорядчого відділу служби перевезень залізниці, ЗКУ і ВВСП  МВС (щодо вантажів Міноборони, МВС, СБУ). (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

         Про наступне відправлення поїзда, в складі якого є вагони з вибуховими матеріалами, черговий по станції формування поїзда завчасно повідомляє поїзного диспетчера.

Пропуск транзитних поїздів, в складі яких є вагони з вибуховими матеріалами, в обхід важливих залізничних вузлів, які мають такі обходи, встановлюється  Державною адміністрацією залізничного транспорту України.

 21.3.2 Машиніст поїзного локомотива після одержання перевізних документів до відправлення поїзда зі станції повинен переконатися за натурним листом про наявність і розміщення вагонів з вибуховими матеріалами у складі поїзда.

Якщо в поїзді є складач поїздів, то останній за даними натурного листа зобов’язаний повідомити машиніста про наявність таких вагонів у поїзді.

Про наступне відправлення поїзда з вибуховими матеріалами черговий по станції формування та підготовки до відправлення поїзда завчасно повідомляє поїзного диспетчера. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.3.3 Перед відправленням з дільничних і сортувальних станцій поїзда, у складі якого є вагони з вибуховими матеріалами, поїзний диспетчер зобов’язаний повідомити про це станції на шляху прямування і диспетчерів сусідніх диспетчерських ділянок реєстрованим диспетчерським наказом. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.3.4 Номер поїзда з буквами “ВМ” проставляються в журналі руху поїздів, на графіку виконаного руху, в письмових дозволах та попередженнях, що видаються машиністу локомотива, в натурних листах та інших документах, пов’язаних з прийманням і відправленням поїздів.

Під час передачі повідомлень на сусідню станцію та поїзному диспетчеру про такі поїзди черговий по станції повинен також назвати номер поїзда з доданням слів: “з вибуховим матеріалом”.

21.3.5 Про очікуване прибуття поїзда з вибуховим матеріалом черговий по станції зобов’язаний повідомити працівників пункту технічного обслуговування, комерційного огляду, воєнізованої охорони залізниці та інших працівників, що здійснюють обробку поїзда і вагонів з вибуховими матеріалами під час стоянки відповідно до п. 21.1.4.

21.3.6 Поїзди, у складі яких є вагони з ВМ, повинні прийматися на спеціально виділені колії, зазаначені в технічно-розпорядчому акті станції. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

21.3.7 Не допускається на проміжних станціях залишати без локомотива поїзди, у складі яких є вибухові матеріали. (Виключене слово «як правило») (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

 У виняткових випадках поїзди з ВМ дозволяється тимчасово залишати на проміжній станції без локомотива за рішенням начальника дирекції залізничних перевезень (начальника залізниці), який повинен вжити необхідних заходів щодо прискорення відправлення його за призначенням. За наявності в поїзді вагонів з ВМ, які належать Міноборони, можливість залишення його без локомотива на проміжній станції повинна погоджуватися з ЗКУ, а за наявності вагонів з ВМ, які належать МВС і СБУ, – з ВВСП МВС.

За наявності вагонів з ВМ, які належать іншим міністерствам, відомствам, організаціям, що охороняються вартами внутрішніх військ МВС, погодження провадиться з ВВСП МВС.

За наявності в поїзді ВМ, що охороняються воєнізованою охороною залізниці, поїзний диспетчер повідомляє про це начальника найближчого підрозділу (варти) воєнізованої охорони, на дільниці якого розміщена станція. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

 

 

               21.3.8 Усунення технічних і комерційних несправностей, виявлених на шляху прямування в окремих вагонах  з вибуховими матеріалами, що супроводжуються воєнізованою охороною залізниці, а також у вагонах, що входять до складу спеціального рухомого складу (схем), військових транспортів й ешелонів, у залежності від характеру технічних і комерційних несправностей і умов роботи може проводитися як з відчепленням і наступною їх подачею на окремі спеціалізовані для цих цілей колії, так і без відчеплення від состава. (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584) 

Облік пред’явлених до технічного обслуговування поїздів (вагонів) з ВМ провадиться в окремій Книзі за формою ВУ-14. Про результати огляду таких поїздів (вагонів) працівники пункту технічного обслуговування повинні зробити в Книзі відповідні відмітки та  засвідчити їх своїм підписом. Роз’єднання вагонів в ешелоні (транспорті) на шляху перевезення не дозволяється.  (Зміни внесені згідно наказу МТЗУ  від 11.08.2010 №584)

Відчепле… Продолжение »

Создать бесплатный сайт с uCoz